Комплаєнс і ESG: як ТАСКОМБАНК підтримує тренди

Комплаєнс і ESG: як ТАСКОМБАНК підтримує тренди
26 вересня у Києві відбувся черговий Compliance&Integrity Forum. ESG Force 2025, де Ірина Олійник, керівниця напрямку координації питань ESG та сталого розвитку Служби комплаєнс нашого Банку виступила з темою «Комплаєнс як драйвер розвитку ESG. Як комплаєнс може сприяти сталому розвитку компанії?»
У своєму виступі вона наголосила:
«ESG — це квиток у майбутнє для українського бізнесу. Це не тільки і не стільки вимога інвесторів, а шанс для кожної компанії взяти участь у відновленні країни та побудові нової економіки та будувати бізнес ще більш прозоро».
Ірина розповіла, як Банк інтегрує принципи сталого розвитку у свою діяльність:
- сформована дорожня карта впровадження ESG для компаній і самого Банку;
- застосовуються сучасні методи оцінки екологічних, соціальних та управлінських ризиків діяльності клієнтів та формується ESG-профіль клієнтів Банку;
- готується звітність зі сталого розвитку, що демонструє реальний вплив на довкілля та суспільство;
- розвивається культура відповідального бізнесу серед партнерів.
Спікерка підкреслила, що саме комплаєнс є фундаментом для впровадження ESG-принципів:
контроль, прозорість та впевненість у правильності кожної ініціативи.
ТАСКОМБАНК послідовно розвиває ESG-напрям, щоб зробити його дієвим інструментом для зростання бізнесу.